Hatice--- Elsa2019 spinal olacak galiba kızında da o şekilde olmuştu cuma günü randevum var gün verecek 💕
Elsa2019 Hatice--- sağ salim kucağınıza alın inşallah. Ben gün aldım ayın 27 sine. Benim de ikinci sezaryenim ilkini genel olmuştum. Ben de spinal düşünüyorum ama inşallah cesaret edebilirim ❤️
Faide2147 Cnnsss bizde 39+0 olduk ikinci doğumum olacak ama çok korkuyorum ilk doğumum baya uzun ve kötü geçmişti 😕
aytencelik Cnnsss 33+3 uykular haram oldu 😂 nefes alamıyorum çatı ağrılarım başladı ellerim ayaklarım sürekli uyuşuyor korkularım başladı benim de 😢
Sinem10 Cnnsss 36+3 benimde tam tersi mutluluğum artıyor hemen doğurmak istiyorum ve doğumdan hiç korkmuyorum 😍😍
bebegimhayalim Papatyam27 bende bu gece 38 giriyorum ama normal doğum bekledigimiz için günü belli değil ne yazık ki doğurmak istiyorum artik🥲
trknnckrr Emlyemly ilk doğumunda 2 kez dolanmıştı. 41 i gördük sende mutlaka bekle derim. Doğumda da hiç öyle korkulduğu gibi olmadı
Emlyemly trknnckrr doktor suyu suanlık iyi dedi bende beklemeyi istiyorum dedim normal olsun dedim. Oda bebeğe bağlı dedi bakalım ne olacak hayırlı.
busraali22-08 35+1 sancılar şimdiden başladı bazen diyorum dogursam da rahatlasam bazense korku sarınca soğutmadan daha iyi diyorum. Daha önce günleri satardım skmdi bakmıyorum bile 😄😄😄