Kaktuscekirdegi yani dinen farz olduğunu bildiğin kadar şuan gebe olduğun için izinli olduğunu da biliyorsundur, dr un zaten önermemiiş ,hani neyin kararsızlığı bu anlayamıyorum, kusura bakmayın kırmak istemiyorum kesinlikle kalbinizi ama yani bulunduğunuz şartlarda tut dememizi beklemeniz ne kadar sağlıklı ve mantıklı..
Ben tutuyorum diyip gaza getiren anneleri de anlayamıyorum ,hiç mi sebep oluruz diyip endişe etmiyorlar , hani tutan tutsun da ,tutuyorum diyip burda gaz verilmesini gerçekten anlayamıyorum sebep olma korkusu yok kimsede ,
Size de gönlüm rahat önereceğim tek şey şu;
Şuan oruç tutmamanızın hiçbir günahı yokken işi zora sokma çabasına girmeyin,zaten sonra kazasını yapacaksınız ve ramazan ayında tutmuş gibi sevap alacaksınız..boşu boşuna kendinizi üzmeyin, bebeğin sağlığını riske atmayın. Hayırlı ramazanlar 🌸