ilaydaad23 Kadriyeeee benimde ikinci oldugu icin bu bebek arabasi vs gibi seyleri ilk oglusum da aldigim icin hazir bekliyor ikinci paşamı . dolayisiyla ikinci bebisin eksikleri ilk'e gore biraz daha belli başlı şeyler oluyor. Saglikla gelsin kuzular ne isteriz baska 🙏 evet bu sene erkek senesiymis oyle diyorlar gerci benim ilk oglum 3 yasinda 3 sene oncede erkek senesiydi benim şanşa bak 🤩🤩😀
Hasreterel ilaydaad23 benımde 2bucuk yasında bı oglum var ıkıncı oglum masallah erkekler kızlardan daha cok
Kadriyeeee ilaydaad23 hahahah aman sağlıklı olsunlar da gerisi boş Canım 😂 ismi ne oğlunun ikinci ne olacak 🧐
Zeliha66 Kadriyeeee evettt. Kendimi bian dıslanmış hissettim 🙁 Fark etmemişim nisan anneleri etiketini
ilaydaad23 Kadriyeeee oglumun adı bekir eymen ikinciye daha karar veremedik uras dusunduk, ilbey dusunduk ama daha tam karar veremedik onerilere acigiimm bakin bu konuda 😀😀😀👍
ilaydaad23 Dusunuyorum yanina da birsey koymak istiyorum valla bilemiyorum ama uras cepte canim 😀 seninkide gayet guzel ismiyle yaşasın saglikli sihhatli inşallah 🙏 nasil gidiyor sende durumlar ne gelisimi kilosu dogumun felan belli mi 😀
Kadriyeeee ilaydaad23 en son geçen hafta kontrolümüz vardı . 770 gramdı oğluşum 🐣 sende durumlar ne ☺️ Bide çok şükür çok hareketli bir bebek olacak sanırım sürekli tekmeliyor 🥰 dünyanın en güzel hissiymiş allah herkese nasip eder inşallah 🙏🏻
Annesininbalbocugu Kadriyeeee Çok şükür son 3 gün kaldı 🤗 Ama benim hala nişanım gelmedi canım 😂 s Sana daha cokkk var maşallah sende yolu yarilamissin 🤗
Kadriyeeee Annesininbalbocugu ayyy senin Doğum eli kulağında çok heyecanlı 🙈 rabbim bir avazda kurtarsın inşallah sağlıkla 😍
ilaydaad23 Kadriyeeee 25+4gunluguuzz dun kontrolumuz vardi 848 gram dedi doktorumuzz. Seker yuklememiz temiz cikti sadece benim idrar yolumda enfeksiyon ciktigi erken dogumu tetikler diye antibiyotik tedavisine basladik eh o da biraz mide bulantisi yapiyor malesef 🤨 hareketleri cok sukur ben burdayim annee diyor kendini unutturmuyor 😊😊
Annesininbalbocugu Kadriyeeee Aminn inşallah canım rabbim cümlemize yardim etsin inşallah 🤲🏼 Eli kulağında ama çok nazlı gelmek istemiyor 😁
Kadriyeeee ilaydaad23 ohhh maşallah 🙏🏻 Bu arada o şeker yüklemesinden nefret ettim 🙈 neyse ki atlattık geçti 😂
Gozikk Kadriyeeee aynen valla canım sanki geçmiyo gibi biyandan da nasıl doğum yapacam derdi var ama yine de geçsin günler diyorum 😊😊