Kadriyeeee ilaydaad23 ohhh maşallah 🙏🏻 Bu arada o şeker yüklemesinden nefret ettim 🙈 neyse ki atlattık geçti 😂
Gozikk Kadriyeeee aynen valla canım sanki geçmiyo gibi biyandan da nasıl doğum yapacam derdi var ama yine de geçsin günler diyorum 😊😊
Kadriyeeee Gozikk ooo sen Doğum korkusuna erken başlamışsın 🙈 şuanlık daha çok olduğu için aklıma bile gelmiyor 🥶
premsesanasi ilaydaad23 biz de 101 🙈 Ikililere düşemedik bi türlü 😆 Doğum ne zaman dedi doktorunuz Nisan 9 gibi mi
ilaydaad23 premsesanasi aynen nisan 9 gibi bakalim hayirlisii 😀 nasil sizin bebisinizz gelisimi kilosu felan 😀
premsesanasi ilaydaad23 En son 1 ay önce gittim güncel kilosunu bilmiyorum yılbaşından sonra randevumuz ☹ 800-900 gram arasıdır sanırım bu haftalar öyle oluyormuş. Kız bu arada 😍
ilaydaad23 premsesanasi benimde dun kontrolum vardi maşallah ogluşuma uyumluyuz haftamizlaa 848 gramiz🤗 sagliikli olsunlar gerisi boş 😊
Annesininbalbocugu Kadriyeeee Aminn inşallah canım rabbim cümlemize yardim etsin inşallah 🤲🏼 Eli kulağında ama çok nazlı gelmek istemiyor 😁