ZeynepDuru17 Azra8Engin vala bendede aynı durumlar karnım acıyor tekmeledikce afedersin hergün duş alıyorum gece dönüp duruyorum sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip olsun inşallah tez zamanda vaktinde 😂
ZeynepDuru17 merylii_ önce kız dediler sonra 15 Şubat’ta erkeğe benziyor dediler net bişi demediler bu sefer gidince doğurdum oldum artık net söyleyin diyecem 🙄🤣
merylii_ ZeynepDuru17 bekle bari doğumda öğren 😂😂 benimki de göstermedi de doktora bi haftada üç kez gittim çatladım
SSenaaa Nurumsun beraberiz bizde 31+1 sizin nasıl gidiyor hersey yolundami bizimki ters şimdilik inslalah döner sezeryan olsun istemiyorum
Nurumsun SSenaaa Rabbım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸 henüz muayene olmadım hiç bilmiyorum döndü mü 🙂
ZeynepDuru17 YldrmNUR bende bir gün sonra 29 olcam Çarşamba günü hastaneye gidecem sorarım inşallah ☺️
-Ay- 31+3 biz de artık zorlanmaya başladık yavaş yavaş hayırlısıyla sağlıkla kolay bir doğumla doğar inşallah
tatlibebegim_ merylii_ aynen öyle sağlıkla vaktinde gelsinlerde mecbur ağrıları çekicez yolun sonuna geliyoruz yavaştan az daha sabredelim bakalım sanada çok geçmiş olsun🥰
merylii_ tatlibebegim_ sağ ol canım benim hareketlilik nasıl senin benim oğlan hiç durmuyor gece gündüz kıpır kıpır
ZeynepDuru17 nazli_857 ilk zamanlar benimde vardı suyu çok içince bidaha olmadı suyu çok iç canım geçmiş olsun inşallah 🌼