tatlibebegim_ onunla geçmiş olsun canım benim inşallah vaktinde ve sağlıkla gelir yavrun, bende 1 ay önce çok hastalandım, dizanteri geçirdim, 2 gün hastanede yattım, şükür şimdi iyiyim ama hem mental hem fiziksel çöktüm, şimdi de gece yalancı sancılarım çok oluyor, nst bakıldı bir şey yok ama bazen çok zorlanıyorum, bugüne şükür yine de, oğlum sağlıklı ya çok şükür 🙏🏻 benim için en önemlisi o…