merylii_ ZeynepDuru17 bekle bari doğumda öğren 😂😂 benimki de göstermedi de doktora bi haftada üç kez gittim çatladım
ZeynepDuru17 merylii_ ay bende iki kere gitmiştim doktor yeni gelmişsin noldu hayırdır dedi ultrason girdirmedi 🤣🤣
merylii_ tatlibebegim_ sağ ol canım benim hareketlilik nasıl senin benim oğlan hiç durmuyor gece gündüz kıpır kıpır
tatlibebegim_ merylii_ ay benimkide hiç durmuyor şuan bile yatırmıyor kolu bacağı ayrı vuruyo ne sağa ne sola yatırıyor uyumuyoda hiç uyumayı bırak şekerleme bile yapmıyo😂senin ki doğum pozisyonunda mı benim ki kafası kanalda olduğu için ayakları midemde atıyor ağzıma gelcek az kaldı😂
merylii_ tatlibebegim_ valla en son gittiğimde doğum pozisyonunda değildi, 5 gün sonra randevum var, o zaman sorcam yine, doğum yöntemini de konuşmadık hiç doktorla daha erken diye, sizde durum ne?
tatlibebegim_ merylii_ benim ki şuan işte normal doğum pozisyonunda kafası doğum kanalına bile girmiş dedi ama ben her iki doğumdanda çok korkuyorum sen ne düşünüyosun
merylii_ tatlibebegim_ bende çok korkuyorum ikisinden de ama olsun bitsin diye normal sezaryen biraz uzun süreç ya yok dikişi vs
guness23 ZeynepDuru17 benimde sezeryan 2.doğumum geçen hafta kontrolüm vardı 15 25 mayıs arası dedi doktorum sana tarih verdi mi