Btl_akkurr ben şöyle yapıyorum soğanı salçayı kavuruyorum klasik, etli yapacaksam ben düdüklüde 45-50dk pişirdiğim kuşbaşı eti ve patlicanları ekleyip az onları da yağda çevirip tuzunu baharatını (az karabiber, kırmızı toz biber, isteğe göre acı pul biber) ekliyorum, sonra üstüne sıcak su ekleyip kaynamaya bırakıyorum pişene kadar. Ben etli ise küp küp patates de ekliyorum, etsiz zaytinyagli olanı da aynı şekilde yapıyorum, etliden farklı olarak ona da ekstra domates ve ince dogranmis yeşil biber ile sarımsak katıyorum. Zaytinyaglı olan bol domatesli, hafif tam bir yaz yemeği oluyor.