EceNaz26 4 kedi ve iki köpek sahibi olarak her zaman savunduğum tek şey “ BANA GÖRE “ kısırlaştırma yaşatır , yavrulatmak isteyene kısırlaştırmak istemeyene saygım sonsuz ama doğurduktan sonra yavrulara bakamayınca sahiplendirecek birilerini bulamayınca ya sokak ya da barınaklara bırakılıyorlar , kısırlaştırman en iyisi 😘