EceNaz26 ilk kızgınlığı atlattıktan sonra direkt kısırlaştırın bence yıl oldu 2024 yani, kedinizin sağlığı ve sizin kafanızın rahatlığı için şart bir çok hastalıktan koruyor kedinizi kısırlaşması yoksa çiftlesmediği sürece 2-3 haftada bir kızgınlığa giriyor, bende geçen ay kısırlastırdım dişi kedimi gayet iyi şuan