EceNaz26 benimde british var birkerelik çiftleştirelim dedik yavrum ölümlerden döndü doğum yapamıyorlar mağlefes biraz zor ya sezayen olacaklar yada şansa yapabilirse normal
Ama benim kuzum yapamadım enfeksiyonlar kaptı falan ama iyileşti 2 ay öncede kısırlaştırdım sende kısırlaştır bir zaman sonra koku bırakmaya başlar baş edemezsin zor oluyo