Lykiav
Eğer beta dengesiz bir şekilde yükseklik düşerse bu dış gebelik olduğunu gösterir. Doktorum bende ilk bundan şüphelendi ve 2 günde bir beta testi verdim. Yavaş yavaş düşme eğilimi gördüğümüz için kesinlikle kimyasal gebelik için rahat olsun dedi. Bazı kişilerin hızlı bazı kişilerin yavaş yavaş düştüğünü söyledi benim sonuçlarım 1180 di en son 900 700 600 gibi düşmeye başladı. Ve kürtaj yapılmıyor o kendini yavas yavaş kan yolu ile atıyor. Şuan senin düşüğun devam ettiği için adet gibi kanaman oluyor doğal yolla atmış oluyorsun. En sağlıklısı bu ama şuan 11 olduğu için sifirlana a kadar beta vermen gerek sifirlandigini görmek istoyor doktor içeride parça vs kalmadığına emin olabilmek için. Sifirlana kadar da cinsellik korunarak olmalı kesinlikle sifirlnadiktan sonra korunmasız ilişki tekrar devam ediyor hamile.kalmak isterseniz eğer.