gayeinal98 Karsu123 evet ilk 121 di betam 36 saat sonra 208 çıktı doktorum iyi dedi ve progestan oksapar ve aspirine başlıcam yarın
Karsu123 gayeinal98 gözünüz aydin sağlıklı şekilde tutunmasını sağlıyor ilaclariniz ihmal etmeyin bol su içip dinlenin uzanın ben lavabo ve yemek için kalkıyorum sadece ıspanak ceviz kuruyemis tüketin
gayeinal98 Karsu123 benim ilki kimyasaldı beta 500 den sonra yükselmedi o yüzden mi verdi doktorum bu ilaçları anlamadım
Karsu123 gayeinal98 kahve lekelenme ne oluyorsa diye düşük ihtimali ne olmasın güzel tutunsun diye çoğu kadına veriliyormuş siz gönlünüzü ferah tutun doktorunuzun dediklerini yapın dua edin bol bol dinlenin
hasretsahinn Nergizgokce evet canım aradım dün gittim prostgnın iğnesini verdim cokta kararsızım vurulup vurulmamakta
Nergizgokce hasretsahinn doktorun verdiyse kullanman daha iyi olmazmı sonuçta kafana gore gidip o iğneden almadın
hasretsahinn Nergizgokce orası öyle kullanıcam bakalım rabbim kimseyi böyle sıkıntılara düşüncelere sokmasın ya hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah