ZeynepKaya18 Lykiav mutlaka doktora git benim kanamam ve baş ağrısı olduğu gün kimyasal gebelik yaşadığımı öğrenmiştim 5. haftaya girerken😖
Nergizgokce Benimde 8 haftalikken olmuştu direk acile gitmistim tahlil yaptilar şükür bir sıkıntı çıkmadı ama yerleşme kanamasi olabilir demişlerdi hemen hemen her gebede olmasada oluyormuş bazi gebeliklerde sende bir git kafanda soru işareti kalmasın
hasretsahinn Nergizgokce İyi akşamlar benimde geçen hafta pazar günü öyle bir durum yaşadım bende 8 haftalığım kahvemsi leke geldi benden sonra pazartesi günü doktorumu aradım baktı bir sıkıntı yoktu progestan yazdı onu kullanıyorum 1 hafta geçti bugün yine aynısı oldu sabah bide akşam üstü hafif kahve leke geldi napcagımı bilemedim birde şuan adet dönemim böyle birşey olması normal mı yada yerleşme kanaması napcam bilmiyorum
Nergizgokce hasretsahinn iyi akşamlar canım doktoruna danış mutlaka bunu bazen devam edebiliyormus lekelenme o zaman ilac yaziyolar veya iğne yapiyorlarmis durdurmak için bi yakinima iğne yapılmıştı
hasretsahinn Nergizgokce Bana ilaç yazdı işte canım progestan yazdı onu kullanıyorum şuan oda düşük önleyici ilaç bir daha arım mı yarın doktorumu
Nergizgokce hasretsahinn aynen ara söyle tekrarladı bir sorun olurmu geliyimmi de seninde için rahat etsin benimde 8 haftalikken oldu işte bende direk acile gitim korktum allah korusun
Kubi12 hasretsahinn ara tabii ki proluton diye bi iğne var kalçadan yapılıyor benim de sen gibi kanamalarım olunca bu iğneyi vurdurtmustum kesilmişti
hasretsahinn Nergizgokce aynen yarın arıcam insan sürekli internet üzerinden birşeylere baktıkça daha çok psikolojisi bozuluyor
Senmsii Lykiav Benimde aynı şekilde olmuştu ve kimyasal gebelik yaşadığımı öğrenmiştim 😞 çok geçmeden doktora gitmelisin
Lykiav Senmsii doktora gittim. kese de çocuk ta çok. Kan verdim sonuca da enabizdan bakicam. Kimyasal gebelikse nasıl anlicam
Turuncuk Lykiav Bunu direk doktoruna danışmalısın bende de olmuştu iğne kullandım hap kullandım şu an 34 haftalık ama mutlaka doktorun numarası vardır bir danış