ZehraNur21 Siyahgul indirimli 1150. Ama arkadaşların yazdıkları doktorlar da iyi. Eğer ciddi probleminiz yoksa onlara da bakın
Ftmsntrk Siyahgul Ömer hoca aşırı kalabalık Berrin balsak da bı kere gittim yat kalk yaptı bilgi ilgi sıfırdı şimdi evindar elçiye gidiyorum memnunum ilgili bilgilendiriyor muane 600 TL indirimli 515 TL
Ezomommy Siyahgul benim ilk gebeliğim ama işinde iyi zor randevu buluyoruz isterseniz bir iletisime geçin aklinizdakileri sorun
Ebrar-21 ZehraNur21 ben memnunum ki biz aynı hastanede çalışıyorduk benim iki ablamda onda doğum yaptı
ZehraNur21 Ebrar-21 ona giden birini arıyordum iyi karşıma çıktı biri ☺️ doğumu nasıl merak ediyordum. Fikir almış oldum. Teşhiste iyi doğumu bilmiyordum.
Ebrar-21 ZehraNur21 valla elinden gelene kadar sezeryana yonelmiyor . Normla doğum taraftarı dediğim gibi iki ablam 3 cocgundada onda doğum yaptı
Mavii17 teacher-mom21 teacher-mom21 kendim istersem sezeryan 15.000 demişti şubat sonunda ama fiyatlar yükselebilir de dedi
Zeynep_2147 Batı hastahanesi Zozan hanıma gidiyorum iyi mi kötü mü hala pek anlamis değilim açıkçası 🤷
Zeynep_2147 Nevraq ya öyle mi ilgiden kasıt ne yani tam bilgi mi vermiyor banada biraz soğuk geldi kararsızım