1anne3bebe Barlas_mom evet çok yoğun. Ama ben sistemi biliyorum muayeneden çıkar çıkmaz yeni randevumu oluşturuyorum. Ekstra bir durumda telefon edip gidiyorum yardımcı oluyorlar.
ZehraNur21 Ben Bower hastanesine gidiyorum Yunus hoca çok memnunum. Doğum için genelde genesis öneriliyor bütün çevrem orda yaptı. İlgililer ve temiz diyorlar.
Siyahgul ZehraNur21 merhaba yunus çavuş hocayı düşünüyorum ama hastane nasıl temiz mi vs eski tarihlerde hastane iyi değil demişler şuan nasıl bilgin var mı
myangelson Nevraq hamileyken Diyarbakır Memorial Aydın Ilgın a gidiyordum doğumu da orada yaptım çok memnundum kendisinden
Mavii17 teacher-mom21 yine zam mı gelmiş yoksa doktora göre değişiyor mu ücretler siz ne zaman sordunuz
Yzgl Bende 19 haftalık hamileyim ve dünyapark Ömer yalinkayaya gidiyorum muayene ücreti 680 doğum ücreti pek bilgim yok cokta memnunum