Hazili Oykum76 bi de şifa Yazdiklarim pek cevrede olmayan ve guzel isimler bence. Esim kabul etse aralarindan koyacagim isimler ama kendisi biraz geleneksel isim seviyor 🪬
BirazbundanBirazondan1 Oykum76 anlamıda güzel. İçinize siniyorsa koyun. Kimseye takmayın. Yanına bir isim ekleyebilirsiniz. Ben öyle yaptım. Kızıma Bahar Gökçil koydum.
alisamomm Oykum76 Allah nasip ederse ben Vera koyacağım günahtan haramdan uzak duran demek anlamı da ayriyetten Asel ismi de çok hoş bal demek o da♥️
Patito__ Oykum76 Efser komsum yeni koydu kızına hosuma gitti değişik diher kızının adi da Elisa o da guzel bence