Ben 40. Haftamı 3 ağustosta tamamlayacağım aslında ama ailemde 40. Haftasını gören kimse yok. Annemin en uzun gebeliği 36 hafta sürmüş. Teyzelerim de öyle 36-38 arası. Kuzenim yeni doğrusu 36ydı o da yine. Herkes de sağlıkla kucağına almış şükür. Ondan içimdeki ses temmuz annesi olacağım diyor. Temmuzun 9undan sonra gün beklemeye başlayacağım işte ben de :) Daha bebeğe dair bir zıbın bile almadım eve. Yarıdan sonrası hızlı geçiyor diyolar. Yetiştirebilirim değil mi? Sizde alışverişler ne durumda?