Sihirlimom merhabalar bende 20+4 haftalığım temmuzun başından itibaren bekle dedi doktorum. İlk gebeliğim ama oda yapmayı düşünmedim hiç anne yani beşiği ve bi dolap düşünüyorum biraz büyüyünce oda yapacağım bişeyler alma konusuna gelince ise hiç başlamadım anaanne babaanne bişeyler aldı. Bende yavaştan başlayacağım biraz heyecan biraz korku biraz stres her duyguya bürünmeye başladım vakit yaklaştıkça nasıl olacak merakla bekliyorum.