Kızlar ben de temmuz annesiyim. Hastane çıkışı olarak ne alacaksınız veya aldınız? Havalar çok sıcak olacak malum? Setlerde eldiven bere falan var gerekli mi sizce ya? Yoksa ayrı mı almak lazım. Müslin falan düşünüyorum ama üşür mü diyorum sonradan da. Fikirlerinize ihtiyacım var