Sihirlimom Merhaba herkese, 18 haftalık hamileyim ☺️ benim de temmuz sonu ağustos başı olabilir doğumum. İlk gebişlik. Doğum korkusu, heyecan, iyi bakabilir miyim telaşı, herkes doğuruyor büyütüyor ben neden yapamayayım cesareti arasında gidip geliyorum 🤣 Duygular sürekli inişli çıkışlı. Odaya dair hiçbir şey almadım, etraftan birkaç kıyafet alan kişiler oldu. Dolabını almayı düşünüyorum çünkü alınan şeyler sağda solda duruyor. Kafam çok karışık 🥹