Toprak-Elif Sihirlimom çoğu ksi bilmiyor. Anneler biliyor ablalar biliyor, çalıştığım için iş yerimdekiler biliyor başka kimseye söylemedim… daha önce 2 düşüğüm var nazar olmasından korkuyorum…
Elisa_2121 Sihirlimom bu ara çok sabırsız olmaya başladım 3 çocuğum var küçük çocuğum 2yaş haziranda olacak ama bebeğimi de kucağıma almak istiyorum temmuz başı ya ortası inşallah
Sihirlimom Elisa_2121 bende sabırsız bi insanım kızım 4 yaşında bende hemen kucağıma alsam diyorum :)
Sihirlimom Toprak-Elif anaaa Allahım sağlıkla almayı nasip etsin canım kusura bakma bilmediğim için sordum yani
susaMom_ Melliisaa 23+3te benden temmuzun başı gibi görünüyor cinsiyeti belirlenmedigi için alışverişe bile baslayamiyorum 🥹
Gulcin-2001 Sihirlimom bikaç tane zıbın düz sade hastne çıkışı aldım bi tane bi kaç takım ve tulum alındı ailelerden gelen bu şeklide bide halamız anne yanı beşiğini aldı 🙂
Toprak-Elif Sihirlimom önemli değil canım benim. Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin 😇
Cesurx Sihirlimom biran önce temmuz gelsin istiyorum.13 Temmuz görünüyor doğum.Hazirligin bir kısmı bitti ama hala çok eksik var.
Nisaiste sutlukahve yok maalesef bende içiyorum ama dediğiniz gibi kemik kırılma sesi geliyo resmen küt küt ediyo
susaMom_ lidyamom Detaylida dahil olmak üzere hiç birinde göstermedi başka doktorlarada gittim maalesef kapatıyor bacak arasını