Yenigebe12 korkma canim rabbim hiç kimsenin elinde olmayan o gücü senin eline veriyor ben bir gün öncesinde eşimin dizine yaslanıp ağladım ben sezeryan yap.ak istiyorum diye sabahında güle eğlene girdim hastaneye 13.00 da çatı muayenesinde 2 santim açıklık dediler ve hiçbirşekilde sandım yoktu önlüğümü giydim arkadaşlarımla konuşuyordum görüntülü saat 15.00 da tekrar muayeneye aldılar açılmam 4 santim olmuştu gram sancım yoktu 15.30 da suni sancı bağladılar evet o sancı biraz ağırdı ama dediğim gibi rabbim kendi bağladığı düğümü kendi çözüyor sancıları başladı 2.5 saat sancı çektim ve 18.05 te oğlumu elime aldım sonra odaya geçtim 15 dakika sonra oğlumu getirdiler emzirdim güzelce uyudu sigara kullanıyordum 6 saat içmeyince doktoruma sigara içmeye gidebilirmiyim dedim sendeki azme hayranım daha doğum yapalı yarım saat olmadı kız dedi tamam git baklm ama dikkat et yürürken dedi doğum hane 4. Katta asansörler gelmedi diye normal doğum yaptığım halde ben zemin kata merdivenlerden normal insan gibi yürüyüp indim şimdi 2.ciye 2 aylık hamileyim bende doktorum bir anda doğum gelince sezeryan diyecek diye korkuyorum asla korkma sen yaparsın başarırsın bunu inanıyorum buna ❤️❤️❤️