Arkadaşlar 37 haftalık hamileyim doğuma az kaldı normal doğumdan da sezeryandan da korkuyorum Ancak tabi gönül herşeyin en doğalından normalinden yana. Normal doğum istiyorum fakat çatı kemiğim 25.haftalardan beri çok ağrıyor. Vajinam ilişki esnasında çok yanıyor ve ağırıyor. Bu şekilde normal doğum sizce mümkün mü ?