Bcandan merhaba bugün sonunda çatı muayenemi oldum 🙈 sizde haber bekliyorsunuz diye size de haber edeyim dedim. Ben böyle şeylerde çok korkağımdır cidden yani şu muayeneyi yapana kadar yüz kişiye sormuşumdur ağrıyıp ağrımadığını o an da zaten korktuğumu doktoruma da belirttim oda korkulacak bişey yok deyip sakin kalmamı istedi sonrada muayeneye geçti. En fazla 3-5 saniye sürdü eldiven taktı üstüne de jel sürdü iki parmağı ile girdi içerde parmaklarını hafif açtı ve içeride döndürdü o esnada benim ilk kez yaşadığım bir durum olduğu için istemsizce bağırdım gerçekten çok ağrıdığından değil tamamen o bilinmezlikten bağırdım sonra nefes alıp verene kadar derken işlem bitti ve bittiğinde hiçbir şey olmamış gibiydi sadece parmak içindeyken çok az bi yanma hissi var öyle korkulacak bağırılacak bişey yokmuş bitince bağırmamın çok gereksiz olduğunu anladım tamamen refleksti🙈