minikmucizeemaak Tam tersi büyüdüğünde çok ağlar… Benim oğlum 5 aylıkken ,yeğenim 3 aylıkken,aynı gün ikisini sunnet ettirdik. İkimizinki de hiç sunnet olmamış gibi normal geçti. Benim oğlum dönüyordu, o yüzden biraz zorlandım ama yeğenim daha rahat geçirdi.Bidaha oğlum olursa 3.ayda sunnet ettiririm. Sadece anestezi iğnesi yapılırken ortalığı yıkıyorlar pipi köküne direk iğne yapılıyor :( Onun dışında hiçbir sorun olmuyor