minikmucizeemaak bir yegenim 9 aylık birir 22 aylık oldu. E hata yaptık dediler hep , çocuklar çok eli ayağı hareket etmeden ve , sinir hucreleri tam gelişmeden ameliyat olmaliki az ağlasın yoksa özellikle 22 aylık için çok büyük travma oldu çocukta, oğlum doğunca 40 günlük sünnet ettireceğiz , 3 arkadaşımda 2. Ayı doldurmadan Dr ları yinlendirdi ve kimse pişman değil iyiki erken olmuş diyorlar