minikmucizeemaak evet çok rahat oluyor bez pipiye değdiğinde çok acıtıyormuş o yüzden karton bardak demişti sünnetcimiz birde teramisin merhem iltihaplanmamasi için 🤗 eşimin eniştesi sünnetçi biz evde ona yaptırdık igne yaparken dahi aglamadi ve dikişsiz yaptı 1 hafta içinde en fazla oda senli benli yaşantımıza döndük ne bardak koyduk ne birşey dışarı bile çıktık 😀