12+3 teyim doğum 20 eylül gözüküyor, tam 12de cinsiyetini öğrendim ikili taramada söyledi doktor, ultrason sonucu temızdı bakalım kan sonucunu bekliyoruz . 27 yaşındayım benim de ilk gebeliğim allah hayırlısıyla kucagımıza almayı nasıp etsin hepımıze