Beyaz_kralice Presnsesannesi canım kabızlık için ne ye biliyor musun hem lifli bir yiyecek kuru kayısı aktar( baharatçı ) larda olur bende normalde kabızlık problemi yaşıyordum bu süreçte de annem kuru Kays’ı ıslat ye dedi aç karnına 3,4 tane ye bol su iç biraz daha kolaylaştırır enfeksiyon için de bol bol su iç evet lavaboya çok çıkartır ama bol iç
annesininballisi Beyaz_kralice 8. Haftada kalbi durmuştu biz 11+5te kontrole gittiğimizde öğrendik maalesef 😔
Beyaz_kralice Hanımlar bu arada kaçıncı çocuk / gebelik yaşlarınız kaç benim ilk gebeliğim 23 yaşındayım
lLavinia Deletedmom_87 ben de bekliyorum ne kadar geçti en son sinirden aradım ikili test e nabıza düşmüyor doktorunuzun bilgisayarına düşüyor dedi. Eğer dediğiniz gibiyse benimki de çoktan çıktı e nabıza bi türlü düşmüyor.
Deletedmom_87 lLavinia valla canım dediğim gibi 1 haftada çıktı benim ki belki hastane labaratuvarindan kaynaklı olabilir o yüzden senin ki dusmuyordur çünkü burda gördüğüm kadarıyla çoğunun e nabiza düşmüş
Barlas_mom Beyaz_kralice 12+6 ikili test yaptırmadım. Kontrolde doktor burun kemiğine ense kalınlığına baktı şuan herşey yolunda gidiyor 16.hafta kontrole gideceğim. Doğum 7 Eylül gösteriyor dedi 2. Hamileliğim sezeryan olacak buda ☺️
Momy9861 Beyaz_kralice 14+5 iz, 3 eylül görünüyo doğum tarihimiz, ben ikili test yaptırmadım, doktorumuz boyun ense kalınlığına baktı, burun kemiği uzunluğuna baktı,bir sıkıntı yok dedi, birde ayrıntılıya girmeyi düşünüyorum
Svl2109 Beyaz_kralice 12+3 de ense ve burun kemiğine bakıldı iyidi feta dna verdim cuma çıkıcak sonuç cinsiyet öğrenen var mı ? Benim 3 düşüğümden sonra gelen mucize 22 yaşına girdim ve 15 Eylül doğumum 🥰💓 13+1 olduk 🥹🙏
Beyaz_kralice Svl2109 rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hanımlar hamilenin duası kabul olur derler birbirimize dua edelim inşallah benimkide mucize bebek 4 yıl sonra sizin normal yolla olmaz denilen bebek