srguclu Beyaz_kralice 13+4 olduk çok şükür. İkili tarama sonuçlarımız da iyi çıktı. Bu aralar biraz bel ağrılarım başladı. Başka bi olumsuzluk yok çok şükür 🙏🏼
Seyoriin97 Beyaz_kralice 15+2 olduk biz de💓 ikili test yaptırmadım doktorum çok önermedi fetal dna testi yaptırdık biz