Dderryaa Berfin2626 benim ilk olunca aklıma ne gelirse soruyorum sadece ıhlamır oda renk vermeden içiyorum
defnekrmn Dderryaa oo maşallahh annesi çabucak geçer bugünler sen hiç dert etme. Ama mideni rahatsız etmediği sürece sıkıntı Yok yiyebilirsin bence ☺️ Allahım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Mavi20 Dderryaa bana yasaktı hamileyken. Karaciğer enzimlerini yükseltiyormuş yüksek vitaminden. Ve içtiğin ilaçların enzimlerini bozuyormuş. Bide şekeri var. Ben tüketmeyi bırakmıştım. Limon falan sıkıp için.
Mnnk Dderryaa bende deli gibi greyfurt istiyodum yiyodum doktora sordum aşırıya gitmediğin sürece ye bişey olmaz herleyin fazlası zarar dedi ama ilaçla nası olur bilemedm
Ikizannesi1 Şimdi ben biraz araştırdım adalat diye bi tansiyon hapı var onunla gebelikte kullanılıyor ben kullanıyorum o hapla birlikte yasakmış greyfur bilginiz olsun
Dderryaa Ikizannesi1 bende baktım bir sürü şey yazıyor tıpta arkadaş var nöbetçiymiş oda yarına kadar ilaç kesinlikle içmesin demiş
Kbrasuer Dderryaa canım ben 10 gün çektım allah yardım etsin antibiyotik kullanıyorum suanda toparladım kulak burun bogaza git hamile oldunu söyle ilaç veriyolar
Kbrasuer Dderryaa o kadar korkmayın kızlar herkesin dedine bakmayın doktorunuza sorun doktorum maydonoz ve nar nane limon içme yeme demişti
Dderryaa Kbrasuer brn hamilr olduğumu bilmiyordum bi kasa nar yedim hergün koca bi tanesini kendim yiyordum ilk aşerdiğim oydu ama bilmiyordm
Dderryaa Kbrasuer acile gittim dün bişey yapmadılar vitamnli serum yedim iki tane bide parol taktı faydasını bile görmedm
Brlgry Kbrasuer gidiyorum parol hap verip yolluyorlar 😔 evde soğuk kompres ile kendim kontrol altında tutuyorum 🤷♀️