Nuraslanklc Boncukk123 29 demiştin ay benim kafa gitti herkesle birlikte doğuracakmışım falan sanıyordum 🤣🤣
Boncukk123 Nuraslanklc ☺️ suan bize erken canım sabırsızlanıyorum o ayrı ama zamanında gelsin inşaAllah ☺️🤲🏻🌸
Smy17 Nuraslanklc Boncukk123 Valla benim hiç öyle olmadı ya doğurduğum gün daha nefes alamıyordum üstten aşırı sıkıştırıyordu göbeğim düşmemişti herkes diyordu bebek aşağı indikçe rahat nefes alıyorsun galan bende diyordum heralde benim doğum daha uzak ama o gün doğurdum 😂
Boncukk123 Smy17 ayy ben suan hiç rahat nefes alamıyorum doğumdan sonra hemen geçmiyor mu 🥹 sanırım rahim toparlanıp eski haline donmeye başlayınca vücut yavaş yavaş toparlancak
Nuraslanklc Smy17 herkesin karnı inmiyor bence yada her gebelikte olmuyor ilkte de olmamıştı benim şimdide yok yani öyle bir rahat nefes alıp verme durumu o ayaklar kaburgalarımda hala 😂😂
Smy17 Boncukk123 hayır hayır geçiyor benim demek istediğim benim karnım inmemişti hiç doğum yaptığım gün daha doğurmadan yani oğlum hala göğsümden sıkıştırıyordu. Yoksa doğumdan sonra hafiflik hissediyorsun 😇
Edebiyacianne Nuraslanklc Benim kanala iyice oturmus kafası dedi doktor ama hala karnım yukarıda anlamadım gitti
Nuraslanklc Edebiyacianne bence herkeste olmuyor o ya ben oğlumun aşağı indiğini hatırlamıyorum 4cm açıklıkla yatmıştım hastaneye daha zor nefes alıyordum 😩
Anonim17 Bende açıklık olmadığını ama bebeğin tam artık çatının üstüne gelmiş dedi iyi bişey mi kötü bişey mi anlamadım
Edebiyacianne Nuraslanklc kısa süreliğine kesiyor sonra yine oluyor ya alıştım resmen bununla yaşamaya:/
Edebiyacianne Nuraslanklc uygulamaya göre 4 🤦🏻♀️ doktora göre bu hafta sonu dogurmam gerekiyordu 3 cm açıklığım var gelmedi bebiş