Edebiyacianne Nuraslanklc uygulamaya göre 4 🤦🏻♀️ doktora göre bu hafta sonu dogurmam gerekiyordu 3 cm açıklığım var gelmedi bebiş
Nuraslanklc Edebiyacianne aa harika birşeyler yapıyor musun doğum başlasın diye 😀 darısı da bize bu arada
Edebiyacianne Nuraslanklc ahududu çayı içiyorum bir haftadir 1 kupa gunde, hurma yiyorum, genel olarak hareketli bir hamilelik geçirdim her gün sıcak duşa giriyorum ama benimki nazlı biraz gelmeye niyetlenmiyor 😁 hepimize kolay doğumlar inşallah ❤️
Edebiyacianne Nuraslanklc bugün açıklık 4 cm olmuş hâlâ bekliyoruz bakalım doktorum kendi sancimla olmasından yana bir problem olmadığı sürece
Nuraslanklc Edebiyacianne aa baya olmuş aslında 4cm den sonra doğum aktif başlıyor diye biliyordum hissettiğin düzenli ağrılar varmı
Edebiyacianne Nuraslanklc evet ama 6cm olmadikca yatirmiyorlar devlet takipliyim bir de evde durmak istiyorum şuan düzenli ağrı falan olmadığı için sadece her defasında açıklık muayenesi yapiyolar ondan sonra ağrı oluyor
Nuraslanklc Edebiyacianne bende 4cm açıklıkla kontrol e gitmiştim düzenli sancım vardı birde bebeğin başı güzel basıyor demiş yatırmışlardı hastane evime 5 dk olmasına rağmen o an sudan çıkmış balığa döndüm yatışı kabul etmiştim yukarı çıkana kadar 5cm olmuştu bile ona rağmen suni sancı vermişlerdi 🫣 şimdiki aklım olsa asla yatmazdım eve giderdim şahsen iyi olmuş bence senin içinde en azından kendini dinleme fırsatın olmuş inşallah tez vakitte de sağlıkla kucağına alırsın bebişi 🥰 ben sanki cumartesi doğururum gibi geliyor tutarsa sen benden önce doğurursun her türlü 😂