Nuraslanklc canım ilk gebeliğim bilmiyorum ama bu son zamanlarda çok nefes darlığı oluyor ya bebek yukarıya çıkıyor dönüyor falan bebek kanala gireceği zaman anlaşılıyormuş çok daha rahat nefes alıp veriyormuşsun ben suan 29+5 im ve nefes darlığım çok var derin derin böyle doya doya alamıyorum nefesimi