burcu55 nasılsın Aybüke dedi iyiyim valla dedim😂 napıcaz gelmeye niyeti yok gibi dedi rahatı yerinde benim oğlumun dedim 😂 gel bakalım dedi baktı her şey yolunda suyu biraz azalmış dedi Çarşamba tekrar gidicez açılma sancı yok dedi 😂 pazar günü doğurtalım kesin dedi😂 bakalım sezaryen olucam herhalde bakalım eğer öyle olursa cuma günü isticem 😂😂😒😒