YamacDemirinAnnesi Ozgul_can çok zor olduğu kadar çok güzel bir duygu bence Allahım onları sana , seni onlara bağışlasın canım 😍🙏🏻
Ozgul_can YamacDemirinAnnesi tabi zorlukları olcak anne olmak kolay değil Allah herkesin evlâdını herkese bağışlasın anne olmak çok ama çok güzel bi duyguymuş Allah herkese nasip etsin bu güzel duyguyu😊
YamacDemirinAnnesi burcu55 yok iptal ettim cumartesi olan randevumu bugün 15.30’da randevum var bugün gidicem 🙈 sanırım korkuyorum gitmeye
burcu55 YamacDemirinAnnesi ay hadi hayirlisi canim git git bekleme ne olur ne olmaz canim gunun gecmesi de iyi degil fazla dikkat et got bakalim ne diyecek doktor
burcu55 YamacDemirinAnnesi valla bende yarin gidicem bende korkuyorum ama cokda istiyorum kizima kavuscam diye korkma canim Allah yardim eder
YamacDemirinAnnesi burcu55 bende biran önce kavuşmak istiyorum ama korkum daha ağır basıyor korkuyorum diye mi gelmiyor acaba oğluşum🤦🏻♀️
Sibelylmz YamacDemirinAnnesi bu bebisler rahatı yerinde galiba gelmeye niyetleri yok gibi 😊 ama gelsin sitede bekliyoruz gün geçmiyordu. Cuma gunude benim kontrolüm var baklm nediyecek
burcu55 YamacDemirinAnnesi olabilir canim insan korkunca da olabiliyormus olsun korkma dualarim seninle insallah rabbim bi kolaylik verir
YamacDemirinAnnesi burcu55 sağol canım benim benimde dualarım sizinle Allahım hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Sibelylmz YamacDemirinAnnesi aynen sancı ağrı varmı belirti filan bende birşey yok bekliyoruz böyle nts de iyi çıkıyor
YamacDemirinAnnesi Sibelylmz bende de hiç bir şey yok bir kaç kere sancı gibi bir şey oldu 10 saniye geçti daha da bir şey olmuyor 😂😂 bizde beklemedeyiz
Sibelylmz YamacDemirinAnnesi aynısı bende de oldu nts girdik iki sancı vardı 70 çıktı diğerleri normal günlük karın sertleşmesi ve yürürken aşağı hafif baskı yapıyor okadar başka birşey yok