YamacDemirinAnnesi valla canim once sordu sancin varmi diye yok dedim Sen kesilmeyi hak ettin dedi guldu iste muayne etti acilma sanci yok gene dedi bebek kanala inmeyinvr Boyle oluyor dedi Boyle bi kac hastam daha var dedi 4 saattir suni sanci veriyorum hic gelismez you dedi birazdan sezeryana alcam onu da dedi iste ultrasonda ki hafta 39 gosterdi bu seferde o zaman dedi 1 hafta daha bekleyelim dedi nst de sancim 30 da cikti ama duzenli degil haftaya sali bi daha gel dedi iste oyle 😔