Ozgul_can YamacDemirinAnnesi doktor bugün aradı sezeryan gününü çarşamba ya aldı tabi sancı gelmezse 😄😄
Linaa1234 YamacDemirinAnnesi Ummu1234 Ummu1234 Ummu1234 benım doktorumda oraya gelıcek dogum ıcın ınsaallah ben 27 haftalıgıl sıze ucret ne kadar dendı
Halimecicek YamacDemirinAnnesi irem5889 aynen bende de hiç sancı yok ama nst de çıkıyor bakalım hayirlisi
mserif benim de son 4 gun ama hic belirti yok 2 gun sonra randevum var çatı muayenesi yapacak doktorum bakalim ne dicek heyecan da korku da dorukta 😊
YamacDemirinAnnesi mserif hakkımızda hayırlısı neyse o olsun bende de o korku üst düzeyde var valla 😒
Sibelylmz YamacDemirinAnnesi 38+5 benim de doktor geçen hafta için bekledi ama gelmedi ufaklık bakalım heyecanla bekliyoruz nezamn gelir diye. Sancida yok.
Sibelylmz YamacDemirinAnnesi benim ki kız nazlı galiba iki hafta önce nts de çok sancılar çıktı doktor böyle devam ederse en geç 15cak dgar dedi. Ama öyle olmadı artık sancım da yok belirtide yok.
Rain81 YamacDemirinAnnesi 37+6 olduk, salı günü hastaneye yatıcam Çarşamba sabah Doğum kısmetse 😩 korkuyorum dua edin nolur bana 🙏