Ozge_brbr 15 Ocak Pazartesi günü spinal sezaryen ile kucağıma aldım yavrumu😍 darısı sizin başınıza inşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde 🙏
YamacDemirinAnnesi Ozge_brbr Gözünaydın canım benim😇 Allah analı babalı büyütsün, hayırlı bir evlat olur inşallah🙏🏻🙏🏻
Halimecicek YamacDemirinAnnesi irem5889 aynen bende de hiç sancı yok ama nst de çıkıyor bakalım hayirlisi
Moon Bende 38+3 um doktor henüz gelmeye niyeti yok bicirigin beklicez dedi...erkek çocukları geç mi doğuyor ya
Ozgul_can YamacDemirinAnnesi doktor bugün aradı sezeryan gününü çarşamba ya aldı tabi sancı gelmezse 😄😄
Cansel YamacDemirinAnnesi 39+2 olduk biz ve doğsun istiyorum artk hangi belirti çok olunca Doğum yaklaştığı belli oluyo acaba