Ranam amin cnm sağol, valla ne desem yalan olur şimdi, sezeryanı kendim istemedim çok da korkuyorum ama son haftalarda ki yalancı Doğum sancıları da normal Doğum yapamayacağımı anlamama neden oldu .. beni en çok korkutan sancı değil birilerinin bana müdahale etmesi sürekli ellemesi kontrol etmesi 😶 bundan rahatsız oluyorum ben, ameliyatta da hissedicem panik yapıcam korkusu var.. hem çocuk istiyorum hem bişey olmasın istiyorum 🤨 bu aynı şey gibi oldu, ben bir dilim pasta alayım ama yanında diyet kola olsun gibi 😂 pürüzüm cnm ben çok pinpirikliyim