YamacDemirinAnnesi Var mı benim gibi hala beklemede olan ? 😇 kaç haftalıksınız kızlar ? 😍 biz 38+6 olduk 🙈🙈 Nasıl geçiyor günleriniz ? 😌
Cansel YamacDemirinAnnesi 39+2 olduk biz ve doğsun istiyorum artk hangi belirti çok olunca Doğum yaklaştığı belli oluyo acaba
Sibelylmz YamacDemirinAnnesi 38+5 benim de doktor geçen hafta için bekledi ama gelmedi ufaklık bakalım heyecanla bekliyoruz nezamn gelir diye. Sancida yok.
YamacDemirinAnnesi Goncitos Allah analı babalı büyütsün canım benimm nasıl güzel bir duygudur Rabbim bizlerede nasip eder inşallah 🙏🏻🙏🏻 Gözünaydın buarada sağlıkla büyür inşallah🙏🏻🙏🏻
burcu55 YamacDemirinAnnesi bilmiyorum ki canim o heyecanla sormadim doktora sali bi daha gel bakalim dedi iste
YamacDemirinAnnesi burcu55 ben öyle biliyorum yarın 39 olucam bende, doktorum 40 bekleyelim 41 beklemeyelim dedi o an bende sormadım suni mi verecek diye yarın gidicem randevum var bakalım ne dicek
burcu55 YamacDemirinAnnesi insanin aklina birsey gelmiyor ki valla doktorun yaninda bakalim ne dicekler sana haber her bizede
DamlaAcaTre YamacDemirinAnnesi normal beklicez gelmezse Sezeryan çünkü doktorum 10 gün YÖK bende ondan başkasına yaptıramam