metemom_ ben 21 de gittim detaylı ultasonu ve bebeğimin yüzü çok net hatta dudakları burnu aynı babası 🤗 bunun haftayla hiçbir alakası yok ultrason cihazıyla alakalı 30.haftada yüzünü gösteren bebekle benim 21.haftadaki bebeğim daha net yüzü ben profesöre gitmiştim cihazı çok iyiydi hatta el ve ayak parmaklarının fotoğrafları bile var