metemom_ Göstermeyen göstermiyor maalesef. Doktorumda hep eli yüzündeydi. Detaylıya iki kere girdim ilkinde yüzünü göstereceği zaman kıçını döndü al anacım sen buna layıksın der gibi. İkinci de doktor da şaşırdı çünkü yüzünü tamamen rahme dayadı. Kendi kontrollerimde elini yüzüne yatay dayadı hep önüne de bacağı uzatmış. En son ayağını burnunun altına sokmuştu diğer tarafı da eliyle kapatmıştı. 37. haftada ilk defa görebildim ayrıntısıyla yüzünü.