metemom_ Bussr yok canım ilk gebeliğim olduğu için hissetmiyorum hâlâ dışardan bakıldığında hamileliğime dair bir şey yok 😂😂
metemom_ Bussr bakalım 16+3 deyiz ne zaman hissedecegim çok merak ediyorum göbeğim de yok hiç nereden hissedeceğim onu da bilmiyorum 😂
Papatyaa2 Hulo2105 bu kadar erken belli oluyor mu sezaryen olacağı hatırladığıma göre ilk bebeğin olduğu için soruyorum
Hulo2105 Papatyaa2 ben isteye bağlı istiyorum canım normal kaldırıcak bi bünyem yok o yüzden ne kendime eziyet olsun ne bebeğe.
Zeyynnpp metemom_ benimde ilk gebeliğim 14+3 🐣 1-2 gündür kaldığımda çok nadir bı kıpırdama oluyor gaz mi bebiş mi bilmiyorum ama bu kadar erken hissetmem herhaldee 😂🥰
Bussr Zeyynnpp haha bende şimdiden hissediyorum diyorum küçük küçük ama herkes gazdır o diyo hayal kiriklihi😁
metemom_ Zeyynnpp bende de bişey atmış gibi oluyorum doktorum rahmin büyüdüğü için organların yeri değişiyor dedi 😂😂
ElaEge Bussr bizim son 75 ama erken bekledigimiz için 60 falan kalmıştır sanırım sağlıkla alalım kucağımıza ♥️🧿