eylemm09 Hulo2105 İki gün var aramızda Ben 12. haftada çok iyi toparlamıştım çok enerjiktim ama bugün itibarıyla ilk başlardan daha kötüyüm siz nasılsınız acaba merak ettim
Hulo2105 eylemm09 valla ben 14. Haftada bi anda eskiye döndüm gibi bişey. Enerjim yemem içmem yerine geldi çok mutluyum.
Elifsanli Anneelikk yaa allah gonlunuze gore versın beklıyrz bızde heyanla ogrenınce banada yazarmsnz
Anneelikk Ebrucar devlet hastanesi 13+2 de erkeğe benziyor dedi . Yarın özele gidecem insalah orda net ogrenecem
2inciAnnesi Bussr çok fenalardayim, baya bi kanamam oldu ve parça düştü hastanede yattım. İğne serum ilaçlar vs. verildi, şuan evde yatıyorum. Rabbim kimseye yaşatmasın çok zordu çok korktum hatta post bile açmıştım
ilaydamom_ Bussr mide bulantısı yeni bu hafta hafifledi. halsizlik ve uyku hali var. salı günü perinatoloji randevum var bakalım bekliyoruz. aynı gün fetal dna yaptıracağım, siz yaptırdınız mi?