Bende olumsuz sonuçla karşılaşacağım galiba kimi insan gebe olduğunu duygu olarak hissedermiş öyle bişey hissetmiyorum ki belirtim de yok başından beri ne desem boş moralinizi bozmayın diyeceğim ama düşünmemek moral bozmamak elde değil fakat inanıyorum ki bu sohbetteki herkesin bebişi olacak bu sefer iğneymiş felan değil de hamile olduğumuzun haberini vereceğiz içinizi hep ferah tutun asla olumsuz düşüncelere dalıp gitmeyin🙏🏻hakkımızda her zaman hayırlısı ne ise o olsun🤲🏻🫶🏻