Htceakan0708 Hera4828 gergine test yapan koca yürekli ben 😂 Ben geçen sefer Bulgar değildim ama bu sefer daha iyi dedi sağda solda büyümüş yumurta çok iyi falan dedi bi heyecan bastı ama dayanmak zor 🥺😂
Hera4828 Htceakan0708 12. Gün test yapmak için erken değil mi doktorum 14. Günden sonra test yapabilirsin demişti
Htceakan0708 Hera4828 bana doktorum duphasonda yazdı duphason bittiği günün ertesi kan testi ver kesin çıkar dedi 13.güne denk geliyor iğne ile 14. Ama idrarda çıkmaıd ama yarın normalde zaten vermem gerekiyordu bence yok o yüzden negaatif 😢😢
Hera4828 Arkadaşlar lütfen bişe söyleyin çatlamanın olduğu günü sayıyor muyuz yoksa diğer günden mi saymaya başlayacaz eğer çatlama gününü de sayarsak 16. Günümdeyim çünkü 🙊
Hera4828 Minnakbiri Allahım test yapmaktan korkuyorum cidden 🥹🥺 herkes heyecandan yapar ben bişe göremicem korkusundan yapamıyorum 😂🙊
Minnakbiri Hera4828 çok iyi anlıyorum sizi benim de tedavisiz olmuyor düşük yaptım bir ay olacak belim ağrısa test yapıyorum olmayacağını bile bile 🫠 Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar versin
Hera4828 Minnakbiri Aminn amin Rabbim hepimizin yüzünü güldürsün hayırlı sağlıklı bir evlat versin kucağımızı boş bırakmasın inşallah 🥹♥️🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Hera4828 Htceakan0708 BusraNur35 ne kadar umut verici oldu benim için bu cesaretle test yapabilirim 😂🙈🙈🥹
BusraNur35 Htceakan0708 Ben ikinci çatlatma iğnemde hamile kaldım şükür regl olacağım gün test yapmıştım
Merve_50 Htceakan0708 malesf dayanamadim bugün öğlen yaptim tek çizgi pozitif olrmu 2 3 gün sonra yapsam acaba
Ayseldz xxstrawberry klomen ve çatlatma iğnesi kullandımben. Eşimde suya karıştırılan sperm arttırıcı kullandı üroloji yazmıştı ismini tam hatırlamıyorum şu an 😊