Htceakan0708 20dk sonra belirdi bir çizgi kuruma mı yoksa var mı bilemedim 🥺 yarın gene tekrarlayacağım
Adensu_ Selam kizlar Bende bu ay klomen kullandim 2 tane yumurtam buyumustu 22 ve 23 mm di Pazartesi gunu catlatma inemi vuruldum. Dun yumurtam catladi. Hala kasigim agriyor acaba 2 kere mi yumurtlama olusucak 2 yumurtam oldugu icin Beklemedeyiz🥰
feyzaozdmr Htceakan0708 Gerçekten artık o kadar yoruldum ki isyan etmek istemiyorum bugüne kadar asla etmedim ama gerçekten 8 aydır hiç bir tedavinin olumlu olmaması çok yordu sabahtan beri kendimi o kadar kötü hissediyorum ki anlatamam ağlamaktan artık şiştim yani hayırlısı böyleymiş başka diyecek bişeyim yok elimden de hiç bir şey gelmiyor inşallah bu kadar üzüntüden sonra gerçekten güzel bir şey olur bir mucize olur🥺😊
Htceakan0708 feyzaozdmr ya bugün ne yazıkki adet oldum bende isyan etmek istemiyorum ama hakkaten çok ağır bir imtihan ya bi buçuk sene oldu arada dış gebelik falan da oldu sinirlerim şok bozukneden olmuyor olmayacak mı diye düşünmekten yoruldum
Ayseldz xxstrawberry klomen ve çatlatma iğnesi kullandımben. Eşimde suya karıştırılan sperm arttırıcı kullandı üroloji yazmıştı ismini tam hatırlamıyorum şu an 😊
feyzaozdmr Merve_50 Acaba pozitife dönme şansı var mı? İlk defa çatlatma iğnesi oldum hiç bir bilgim bişeyim yok bu konuda da başka sohbetlerde yorumları okuyorum negatiften pozitif gören olmuş kan testleriyle felan da ama tabi kan testi de negatif olursa daha da mahvolurum üzüntüden korkusu var eşim hep teselli ediyor bekle belki döner diyor ama gerçekten umudumun inancımın tükenip bittiği yerdeyim🥺🥺
Merve_50 feyzaozdmr bende snin gibi ilkleri yaşıyorum hicbi bilgim yok hafif karın ağrısı var adet olcm sanirim o yüzden kan vermeyi bile düşünmüyorum ben😓
Htceakan0708 Merve_50 bende dün öyle oldum doktor duphason bitince ver demişti bende dün vermedim olacam gibi dedim sinir hali vs hepsi bu baktım oldum 🥺
feyzaozdmr Htceakan0708 Yani bende öyleyim çok kafaya taktığımız için mi onu düşünerek hareket ettiğimiz için mi bilmiyorum hep onun stresi var mesela bende oldu mu olacak mı bu sefer tamam felan diyorum sonu hüsranla bitiyor maalesef ben 9 aylık evliyim aslında yeni sayılır yani 22 yaşındayım ve doktorum çiftlere 1 sene gibi bir zaman verildiği o sürede olmazsa tedavilere başlanılmasını söylemişti ben evliliğimin 4.ayında gitmeye başladım doktora sabırsızlığımdan mı kaynaklı yoksa çok istiyorum diye mi bilmiyorum bir mucize bekliyorum olacağını sanmıyorum tabi ama hayırlısı ne ise olsun zamanı vardır belki de o yüzden biraz kafamızı dağıtırsak başka şeylere odaklanırsak meşgul edersek kendimizi kendiliğinden olur bebişimiz belki de zaman ne gösterecek bekleyip görelim