feyzaozdmr Htceakan0708 Şuan benim de negatife dönmüş çünkü ben 5.gün iğne etkisiyle pozitifi gördüm bugün 10.gün ve negatif
Sunshine123 Kızlar yaşayan ya da bilgisi olan cevaplayabilir mi Kasığımla bacak arama yani pelvis dediğimiz bölgeye bıçak saplanır gibi ağrı girip geçiyor. Çatlatma gününden sonraki 7. günüm bugün. İğne böyle etkiler yapar mı sizde de oldu mu
feyzaozdmr feyzaozdmr Galiba sonucu sonuna kadar beklememişim 7.dakikada çok silik bir çizgi oluştu negatife dönmemiş tekrar yapacağım 15.günde
Beyzanur_1919 Umuttayorulur bu tüp bebek gibi bişey değil o zaman sadece yumurtlama gününü belirleyip yumurtayı büyütüp iğne olarak çatlatılıyor daha sonra doktorun belirlediği zamanda ilişki oluyor doğru mu anladım
feyzaozdmr Htceakan0708 İnşallah pozitife döner içini ferah tut sonuç ne olursa olsun moralini bozma belki de zamanı vardır yılmadan yorulmadan tedavimize devam edeceğiz.🤍🙏
Hera4828 feyzaozdmr peki benim bu rahatlığım 🙊😂 14. Günüm bitti bugün yarın 15. Günüm bu sabah sahurda göğüs hassasiyetim vardı kasık ağrısı kesildi ama bi kaç gün önce sol kasık da sancı vardı biraz sadece
feyzaozdmr Hera4828 Nasıl duruyorsun😂ben aslında huy olarak da sabırsız biri olduğum için bu durumda ekstra bir sabırsızlık yükleniyor😂bana kalsa her gün test yapacağım eşim tutuyor hep 😂😂
Hera4828 feyzaozdmr ben ilk iki denemem de hüsrana uğradığım için test yapıp çift çizgi görememe korkusundan yapamıyorum 🥹🙈
Hera4828 feyzaozdmr en iyisi geçsin iyice 16. Günü adet olmuslugum var ondan galiba ümitlenmek istemiyorum hemen 🥹
feyzaozdmr Hera4828 Aslında bende de şuan bir korku mu denir yoksa üzüntüden perişan olmak mı bilmiyorum ama negatife dönmesinden çok korkuyorum tedavi görüp sürekli olumsuz sonuç görmekten de yoruldum ama zamanı var diye düşünüyorum öyle teselli ediyorum kendimi inşAllah en kısa zamanda bebişimiz olur🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Hera4828 feyzaozdmr tabi ki öyle Rabbim en hayırlısını bilir 🥹🤲🏻 Rabbim tez vakitte o mutluluğu bizlere yaşatsın sağlıcakla inşallah 🥰🥰🥰